jmoneky get geometry from spatil

  public Geometry getMyGeometry(Spatial spatial){

            //System.out.println("getMyGeometry()");

            Node node = (Node)spatial;

            Geometry g = null;


            final List<Spatial> ants = new LinkedList<Spatial>();

            //node.breadthFirstTraversal(new SceneGraphVisitor() {

            node.depthFirstTraversal(new SceneGraphVisitor() {

                    @Override

                    public void visit(Spatial spatial) {

                            //System.out.println("visit class is " + spatial.getClass().getName());

                            //System.out.println("visit spatial is " + spatial);

                            if (spatial.getClass().getName().equals("com.jme3.scene.Geometry")) {

                                    ants.add(spatial);

                            }

                    }

            });

            if (!ants.isEmpty()) {

                    //redundant - borrowed from Quixote TerrainTrackControl

                    for (int i = 0;i < ants.size();i++){

                            if (ants.get(i).getClass().getName().equals("com.jme3.scene.Geometry")){

                                    g = (Geometry)ants.get(i);

                                    //System.out.println("g (" + i + "/" + (ants.size() - 1) + ")=" + g);

                                    return(g);

                            }

                    }

            }

            else

            {

                    System.out.println("getMyGeometry()-Geometry not found");

            }

            return(g);

}

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

jmonkey engine create and build andoid project

jmonkey Cloth system